Qhov no is a Sponsored Post. With the value of search engine ranking so high, it's no wonder that research tools are popping up everywhere on the web. I utilize WordTracker hauv kuv qhov blog, tsuas yog vim nws muaj qhov yooj yim-rau-siv plugin kom nrhiav cov cim npe zoo rau txhua yam ntawm koj cov ntawv.
I know that SEOmoz has quite a few keyword and key phrase tools within its arsenal of premium content, I simply can't justify the expense at $49 per month on my little blog.
Hlob requested that I do a sponsored blog post on them and I was intrigued to learn more about this industry. Wordze has a $45 per month subscription package and it appears to have the most robust collection of tools that I've ever seen regarding Keyword Research:
Here's a list of the features and tools you'll find in Wordze:
- Cov Lus Tshawb Nrhiav Cov Ntsiab Lus - qhov no yog lub cav uas koj tuaj yeem nkag mus cov lus thiab kab lus thiab nws rov qab los nrog keeb kwm, kev ntsuas, qeb duas, suav, thiab lwm yam analytics cov cuab yeej cuam tshuam nrog cov kab lus thiab lwm cov nqe lus zoo li.
- Import Keywords – if you're a pro in the business, you probably have accomplished some research on keywords in the past. Wordze has made it easy for you to import your other keywords into their system.
- Download Tshawb Nrhiav - tus kheej piav qhia.
- Lo lus tseem ceeb API - qhov no yog ib qho uas zoo kawg nkaus API to integrate Wordze into your content management system or application. I'm really intrigued with this – I'd love to see someone integrate an editor that incorporates keyword suggestions as you write.
- Cov ntsiab lus Misspellings - Qhov no yog lub tswv yim saib tsis tau zoo. Yog tias kuv cim npe rau kuv lub xaib nrog 'marketig thev naus laus zis blog'thiab'kev lag luam tecnology blog'lossis tsuas yog marketig thiab tecnology ntau ntau ntxiv, Kuv tuaj yeem ntes qee qhov loj uas lwm qhov chaw yuav tau las mees!
- Kev Tshawb Nrhiav Cov Ntsiab Lus Keeb Kwm - saib zoo rau kev hloov ntawm cov ntsiab lus thiab kab lus.
- Kev Tshawb Fawb Kev Tshawb Fawb - lub cuab yeej zoo rau kev khawb ntxaum mus rau hauv kev tshawb nrhiav cav thiab tshawb pom dab tsi lwm qhov chaw tau pom zoo rau.
- Projects – if you're doing research on multiple projects, the application allows you to organize your keywords into projects for quicker access to each of the tools.
- Kev Ntsuas Lub Vev Xaib - cov cuab yeej txias heev uas koj tuaj yeem ntsaws qhov URL rau ib nplooj ntawv thiab tau txais daim ntawv tshaj tawm rov qab rau txhua lub ntsiab lus thiab kab lus, nrog rau kev muaj peev xwm khawb hauv qhov tob rau txhua qhov rau kev tshawb xyuas ntxiv.
- Thesaurus - Wordze kuj muaj qhov ua tau zoo ntawm qhov chaw uas koj tuaj yeem ntsaws lo lus tseem ceeb thiab tau txais qee cov ntsiab lus ntxiv los siv, zoo heev yog tias koj xav tsim cov ntsiab lus zoo rau tsav Kev Tshawb Nrhiav.
- WordRank checking – find out who owns the keywords that you're trying to drive.
- Rub tawm - lub peev xwm tsim tawm tag nrho koj cov kev tshawb nrhiav lo lus tseem ceeb.
- Cov Lus Nug - Cov Lus Nquag Nug - qhov no tsim nyog nws qhov hnyav hauv kub, kem no teb txhua nqe lus nug uas koj xav tau ntawm Kev Tshawb Nrhiav Lo Lus Txhais.
- Videos – don't like reading? These folks have even published videos on all of their tools and how to fully leverage them!
- Thiab ntawm chav kawm, Wordze muaj cov phiaj xwm kev koom tes!
Hauv kuv txoj kev xav txo hwj chim, cov yam ntxwv zoo tshaj plaws ntawm Hlob is the organization of tools and the simplicity in finding and using them. It's not as pretty as some of the other tools out there, but it doesn't need to be – this is word research for goodness sakes!
What could Wordze utilize? All of the tools are pretty static – click, publish, click, publish. I'd really like to see the ability to sort grids and dynamically generate the charts and filter the lists. For example, if I had a keyword drive that started on March 15th, I would want to do analysis pre-March 15th and post-March 15th in all of my analysis and charting.