Nyob rau ntawm lub rooj sib tham tsis ntev los no, peb pom ib qho ntawm peb cov neeg txawj siv tswv yim thiab ua haujlwm chav tsev. They were doing a fantastic job and garnering some good leads despite a luke warm attendee list at the conference. When Marty spoke with them, he noticed that they didn't have any social information for him to connect with the sales people online. After returning, he wrote the business to let them know and they were honest and said their sales team wasn't really ntawd social.
Koj yuav tsum tau tso dag kuv.
While LinkedIn may seem like a chore, Facebook may seem like it's for college kids and even the word tweeting tej zaum yuav hnov cov lus tsis txaus ntseeg, cov no yog cov kev sib tham online loj tshaj uas koj tuaj yeem nrhiav. Muaj billions ntawm cov neeg online nrog ntau pua tab tom nrhiav rau koj cov khoom lag luam thiab cov kev pabcuam ntawm txhua hnub muab, nug txog koj lub tuam txhab, thiab kam koom tes online ntau dua li lawv xav offline.
Industry groups on LinkedIn, Industry pages on Facebook, Tweetups, live Twitter sessions and hashtags on Twitter offer an incredible opportunity for your sales team to network, build credibility, and find prospects online. Why in the world you would spend thousands of dollars to build a booth and send your sales team to a conference… but ignore social media? That's just plain nuts nowadays. Nuts.
Here's some tips to get your sales teams on Twitter:
- muaj ib tug social media tsab cai nyob rau hauv qhov chaw thiab xyuas kom koj cov neeg sawv cev muag muag paub dab tsi thiab leej twg lawv raug tso cai thiab tsis raug tso cai hais txog online.
- Sau tag nrho koj qhov profile thiab ntxiv tus yees duab tiag. Koj kuj tseem yuav nug koj lub tuam txhab kom muaj nplooj ntawv kev cai tsuas yog rau koj tus neeg sawv cev muag!
- Nrhiav pawg kev lag luam ntawm LinkedIn. Koom nrog cov pab pawg nrog ntau tus tswvcuab uas muaj ntau yam haujlwm. Ntxiv tus nqi rau qhov sib tham.
- Tsis txhob muag! You wouldn't walk up to someone at a conference and offer them a 14 day trial… don't do it on social media. You have to supply value and build a relationship with your network offline to close business and it's no different online.
- Zam kev sib cavCov. Kev ntseeg, kev nom kev tswv, muaj lus nug txog kev lom zem - txhua yam nws tuaj yeem coj koj teeb meem hauv chaw ua haujlwm thiab nws tuaj yeem ua rau koj ntsib teeb meem online. Thiab online yog mus tas li!
- Tsis txhob badmouth the competition. It's tasteless and will cost you business. It may even embarrass you as their happy clients and customers come to their rescue and begin taking swings at you.
- Muab kev pab txhawb nqa. It's not enough to forward people to your customer service page. Taking personal responsibility to ensure a problem is handled properly and keeping a client happy will give the network a great impression of you and how much you care about your clients.
- Don't just txuas nrog kev zeem muag. Ua raws li koj cov kev sib tw yog li koj tuaj yeem kawm paub ntau ntxiv txog lawv, lawv cov tswv yim thiab lawv cov zej zog. Ua raws li cov thawj coj kev xav uas yuav pab qhia koj hauv koj pab pawg. Ua raws li koj cov neeg siv khoom thiab txhawb lawv cov haujlwm. Tom qab ntawv ua raws cov zeem muag kom lawv paub lawv.
If your sales strategy is to wait for inbound leads, dial through lead lists, and wait for the next conference to collect business cards, you're severely limiting your opportunities to sell where the demand is. The demand for your products and services are online right now. The conversations are happening with or without you… or worse – with your competitors. You should be in those conversations. You should be getting those sales.