Peb zoo siab kawg rau phau ntawv Jo-Anne Vandermeulen ntawm Phau Ntawv Maumoos Ua lag luam Tech blog xov tooj cua qhia tab sis kwv yees li 20 feeb hauv, peb lub vev xaib nkag mus hauv Is Taws Nem tau poob qis thiab peb yuav tsum tau txiav tawm cov yeeb yam. Nws yog kev poob siab vim peb tau txais kev qhuab qhia zoo los ntawm Jo-Anne.
Jo-Anne is a self-publishing promotions expert. After retiring as a teacher, she's written a series of books… and in the process learned how to master promotion of her publications. She's now dedicated her business, her blog, txhua podcast, thiab nws phau ntawv tshiab tshaj plaws los pab cov kws sau ntawv txhawb lawv txoj kev sau ntawv.
Kuv vam tias kuv tau ntsib Jo-Anne ob peb xyoos dhau los ... zoo ua ntej sau ntawv Neeg Blogging rau Dummies. It's not that the book isn't consistently selling well – it's just that I don't believe I did everything I could when to promote the book. Along with Jo-Anne's input, I've put this list of lessons together.
- Txawm hais tias koj tab tom tshaj tawm tus kheej, mus dhau los ntawm kev nthuav tawm me me, lossis kev tshaj tawm hauv tsev ib txwm… koj yuav yog lub luag haujlwm los ua lag luam koj tus kheej thiab koj phau ntawvCov. Koj tuaj yeem ua qhov no rau koj tus kheej, txawm tias koj tsis muaj qib kev lag luam lossis xav nrhiav tus kws tshaj lij kev lag luam, TAB SIS, nws yuav siv sijhawm thiab dag zog - thiab paub.
- Tua blog is a necessity. Present yourself accurately as an expert, supply valuable content your viewers can take, and give and give some more. Be authentic, welcoming interaction with your audience. And of course – don't forget to put a call to action on the sidebar to your book(s) with a clear purchase button and functioning links!
- Muaj tus nyob rau hauv kev tawm is a valuable faucet to gain MAJOR exposure (we're talking 1.2 Billion members on Facebook alone by the year 2012. That's a heck of a lot more then you’ll ever dream of connecting during a book signing). Target your audience, be ready to make yourself (and your books) visible in as many networks as possible, and spend time creating relationships which will eventually open the door to many many opportunities.
- Kev nce qib ntawm koj phau ntawv pib hnub uas koj muaj ib lub tswv yim rau phau ntawv! Kev npaj siab tos nrog koj cov neeg tuaj saib yog qhov tseem ceeb. Ntau dhau lawm folks (suav nrog peb) tos kom txog thaum phau ntawv mus rau luam ua ntej lawv txhawb nws. Peb tau poob ntau lub sijhawm thiab lub zog ntawm qhov no! Kuv xav tias peb yuav tau thawb cov ntawv xaj ua ntej thiab muaj lub vev xaib tau sai dua.
- Raws li hais lus, qee qhov ntawm kuv tus khub tham tau txhawb txoj kev muag khoom thiab tau faib ntau phau ntawv ntxiv hais kom qhov kev tshwm sim yuav cov phau ntawv rau cov tuaj koom rather than paying a speaking fee. This is a great idea because it works on 3 levels… associating you with the book, selling more books, and having an audience of readers going out and talking about the book. It's a win, win, win!
- Tshawb xyuas teeb meem! Xa cov ntawv luam tawm ntawm phau ntawv rau lwm tus neeg tswj hwm hauv koj qhov kev lag luam thiab thov lawv lub tswv yim ncaj ncees thiab kev tshuaj xyuas ntawm Amazon thiab lwm qhov chaw tshuaj xyuas phau ntawv. Cov tub ceev xwm uas muaj blog yuav nquag sau ntawv blog txog koj phau ntawv thiab pab koj txhawb nws.
- Txhawb nqa koj cov neeg nyeem! Rau peb phau ntawv, peb muaj yeeb yaj duab txhua txoj kev los ntawm South Africa mus txog a photo from eBay's Chief Blogger, Cai Richard Brewer-Nyab, lub lim tiam dhau los! Koj cov nyeem xav xav muaj kev sib raug zoo nrog koj uas yog tus sau - yog li nco ntsoov ua kom zoo dua thiab tsim kom muaj kev sib raug zoo thaum muaj lub sijhawm!
Be sure to pick up a copy of Jo-Anne's new book, Premium Promotional Tips for Writers.